- BOBBI'NİN HİKAYESİ
- BOBBI'NİN TARİHİ
- BOBBI'NİN AMACI
Bobbi der ki; "Bobbi Brown markası ; taze, canlı ve modern güzelliğin diğer adı olmadan önce , New York'ta makyaj artistleri için doğal görünümlü makyaj kültürünü yarattı. "Bruce Weber, Bridgette Lacombe ve Patrick Demarchelier gibi fotoğraf sanatçılarıyla çalışırken cilt cilt gibi, dudaklar dudak gibi görünmeliydi. Maske gibi görünen bir makyajdan öte var olanı güzelleştirmek gerekiyordu.".
Bobbi için herşey cildini rahat hissetme isteği ile başladı. Bobbi diyorki ; "Ben gençken tıpkı o zamanların popüler modelleri gibi daha uzun, zayıf ve sarışın olmak isterdim.'Love Story' filmi aktristlerinden Ali McGraw'ı siyah saçları ve neredeyse belirsiz makyajıyla gördüğüm an onu çok beğendim. Makyaj stilim de böyle doğmuş oldu.". Makyaj artistiğini Boston'da Emerson College'da geliştirdikten sonra Bobbi profesyonel bir makyaj artisti olarak çalışmak üzere New York'a gitti.
Bobbi on ruj rengini 1991'de New York Bergdorf Goodman'da lanse ettiğinde anında başarıya ulaştı. İlk gününde 100 adet ruj sattı - bu ilk ayda satmayı beklediği toplam adetti. Lansmandan sadece 4 yıl sonra Bobbi Brown Kozmetik Estée Lauder Şirketleri'ne satıldı ama hala markanın tüm kontrolü Bobbi'deydi.
Doğal görünüm tutkusuyla Bobbi çok fazla ve doğal olmayan makyajın hep uzağında durdu. "Seksenlerdeydik ve makyaj beyaz cilt, kırmızı dudaklar ve kontürlü yanaklardan oluşuyordu ve bu bana güzel gelmiyordu." diyor Bobbi. Doğal renk olmamasından sıkılan Bobbi kendi renklerini yaratmaya karar verdi. Bir kimyagerle çalışarak Brown Lip Color'ı geliştirdi: "dudak gibi görünen hatta daha da güzelleştiren ruj" ve onu dokuz renk daha takip etti.
Markanın kuruluşundan 20 yıl sonra Bobbi kadınların makyaj stillerini ve kendilerini nasıl gördüklerini vurgulamaya devam etti. 2010'da Bobbi "tüm kadınlar makyajsız da güzel görünürler, ama doğru makyajla güzelliklerini güçlendirebilirler" düşüncesinden ilham alarak Pretty Powerful kampanyasını başlattı. Bu kampanyanın reklamlarında hayatın içinden gerçek kadınlar vardı. 2013'te Bobbi kadınlar ve genç kızlar için global ve kâr gütmeyen bir yardımlaşma organizasyonu olan Pretty Powerful Kampanyası'nı lanse etti ve kadınları ve genç kızları eğiterek güçlendirmeyi hedefledi.
Bugün, Bobbi Brown Kozmetik bir kadın tarafından yaratılan ilk makyaj artisti markasıdır. Marka 60'dan fazla ülkede varlığını sürdürür ve Bergdorf Goodman, Neiman Marcus, Saks Fifth Avenue, Bloomingdale's, QVC, Sephora, Macy's, Lane Crawford, Harrods, Selfridges, Brown Thomas, Harvey Nichols, Isetan, Takashimaya, Le Bon Marche ve Douglas gibi exclusice katlı mağazalarda ve 75'den fazla markaya ait mağazada satışa sunulur.
Emerson College'den sahne makyajı diploması alan Bobbi, profesyonel bir makyaj artisti olarak çalışmak üzere New York'a gider.
Bobbi, ilk editoryal çekimini Glamour ile gerçekleştirir.
Bobbi, ilk Vogue kapağı çekimi için ünlü fotoğrafçı Patrick Demarchelier ve süper model Naomi Campbell ile bir araya gelir.
Bir kimyager ile yaptığı çalışmalar sonucunda Bobbi, 10 adet rahatlıkla kullanılabilir ruj rengini yaratır.
The Bobbi Brown'un ikonik ruj serisi, New York City'deki Bergdorf Goodman'da tanıtılır. İlk ayda 100 adet ruj satmayı hedefleyen Bobbi,
ilk günden 100 adetin tamamını tüketir.
Bobbi, eşsiz sarı bazlı Foundation Stick lansmanı ile makyaj algısını kelimenin tam anlamıyla değiştirir.
Bobbi, cildi kusursuz makyaj uygulamasına hazırlamak için tasarladığı Cilt Bakım Serisi'ni lanse eder. Bobbi güzellik imparatorluğunu Estee Lauder Şirketleri'ne satar.
Bobbi internet sitesi bobbibrowncosmetics.com'u kurar.
Bobbi ilk kitabı olan Bobbi Brown Beauty'i yazar. 100.000'in üzerinde satan kitap, New York Times Çok Satanlar Listesi'nde ilk sıralara yerleşir.
Bobbi, ikinci kitabı olan Bobbi Brown Teenage Beauty'i yayınlar ve New York Times Çok Satanlar Listesi'nde edindiği yeri sağlamlaştırır.
Bobbi, Bobbi Brown Cosmetics'in 10. yılını kutlar. Dress for Success ile yıllık ortaklıklar kurar.
Bobbi üçüncü kitabı Bobbi Brown Beauty Evolution ile New York Times Çok Satanlar Listesi'nde yerini garantiler.
Bobbi'nin popüler Bronze Shimmer Brick'i serinin kalıcı bir parçası olur ve diğer tonlar da kısa bir süre sonra onu izler. Bugün, dünyanın herhangi bir yerinde her dakika bir adet Shimmer Brick satılıyor.
Bobbi; makyaj artistleri eğitimi ve editoryal çekimler de yapılan markanın kendine ait ilk mağazası "The Studio"yu Montclair NJ'de açar. Bobbi'nin dördüncü kitabı Bobbi Brown Living Beauty çıkar ve New York Times Çok Satanlar Listesi'nde yerini alır.
Bobbi'nin beşinci kitabı Bobbi Brown Makeup Manual anında çok satanlar arasında yerini alır.
Bobbi, Başkan Barack Obama ve Başkan Yardımcısı Joe Biden'in göreve başlama törenine katılır ve Dr. Jill Biden'in makyajını yapar.
Pretty Powerful, "gerçek" kadınların önce-sonra fotoğraflarından oluşan kampanya başlar. Bobbi Başkan Obama tarafından Ticaret Politikası ve Müzakereler Danışmanı (ACTPN) seçilir. Bobbi altıncı kitabı Beauty Rules'u yazar ve genç kadınların en güvenli halleriyle görünüp hissetmeleri için güzellik sırlarını açıklar.
Bobbi Brown Kozmetik 1 Numarada makeup artist brand founded by a woman— celebrates its 20th anniversary. Bobbi’s new online magazine-meets-blog, “EverythingBobbi.com” launches.
Bobbi yedinci kitabı Pretty Powerful'u yazar. Bobbi Brown Kozmetik New York Broome Street Academy ile iş birliği yapmaya başlar.
Bobbi Brown Kozmetik kadınlar ve genç kızlar için yeni global yardımlaşma girişimi Pretty Powerful Kampanyasını başlatır.
Safilo işbirliği ile Bobbi Brown Göz Aksesuarları - güneş ve okuma gözlükleri - lanse edilir. Bobbi sekizinci kitabı Everything Eyes'ı yazar ve Yahoo Güzellik'in Genel Yayın Yönetmeni olur.
Emerson College'den sahne makyajı diploması alan Bobbi, profesyonel bir makyaj artisti olarak çalışmak üzere New York'a gider.
Bobbi, ilk editoryal çekimini Glamour ile gerçekleştirir.
Bobbi, ilk Vogue kapağı çekimi için ünlü fotoğrafçı Patrick Demarchelier ve süper model Naomi Campbell ile bir araya gelir.
Bir kimyager ile yaptığı çalışmalar sonucunda Bobbi, 10 adet rahatlıkla kullanılabilir ruj rengini yaratır.
The Bobbi Brown'un ikonik ruj serisi, New York City'deki Bergdorf Goodman'da tanıtılır. İlk ayda 100 adet ruj satmayı hedefleyen Bobbi,
ilk günden 100 adetin tamamını tüketir.
Bobbi, eşsiz sarı bazlı Foundation Stick lansmanı ile makyaj algısını kelimenin tam anlamıyla değiştirir.
Bobbi, cildi kusursuz makyaj uygulamasına hazırlamak için tasarladığı Cilt Bakım Serisi'ni lanse eder. Bobbi güzellik imparatorluğunu Estee Lauder Şirketleri'ne satar.
Bobbi internet sitesi bobbibrowncosmetics.com'u kurar.
Bobbi ilk kitabı olan Bobbi Brown Beauty'i yazar. 100.000'in üzerinde satan kitap, New York Times Çok Satanlar Listesi'nde ilk sıralara yerleşir.
Bobbi, ikinci kitabı olan Bobbi Brown Teenage Beauty'i yayınlar ve New York Times Çok Satanlar Listesi'nde edindiği yeri sağlamlaştırır.
Bobbi, Bobbi Brown Cosmetics'in 10. yılını kutlar. Dress for Success ile yıllık ortaklıklar kurar.
Bobbi üçüncü kitabı Bobbi Brown Beauty Evolution ile New York Times Çok Satanlar Listesi'nde yerini garantiler.
Bobbi'nin popüler Bronze Shimmer Brick'i serinin kalıcı bir parçası olur ve diğer tonlar da kısa bir süre sonra onu izler. Bugün, dünyanın herhangi bir yerinde her dakika bir adet Shimmer Brick satılıyor.
Bobbi; makyaj artistleri eğitimi ve editoryal çekimler de yapılan markanın kendine ait ilk mağazası "The Studio"yu Montclair NJ'de açar. Bobbi'nin dördüncü kitabı Bobbi Brown Living Beauty çıkar ve New York Times Çok Satanlar Listesi'nde yerini alır.
Bobbi'nin beşinci kitabı Bobbi Brown Makeup Manual anında çok satanlar arasında yerini alır.
Bobbi, Başkan Barack Obama ve Başkan Yardımcısı Joe Biden'in göreve başlama törenine katılır ve Dr. Jill Biden'in makyajını yapar.
Pretty Powerful, "gerçek" kadınların önce-sonra fotoğraflarından oluşan kampanya başlar. Bobbi Başkan Obama tarafından Ticaret Politikası ve Müzakereler Danışmanı (ACTPN) seçilir. Bobbi altıncı kitabı Beauty Rules'u yazar ve genç kadınların en güvenli halleriyle görünüp hissetmeleri için güzellik sırlarını açıklar.
Bobbi Brown Kozmetik 1 Numarada makeup artist brand founded by a woman— celebrates its 20th anniversary. Bobbi’s new online magazine-meets-blog, “EverythingBobbi.com” launches.
Bobbi yedinci kitabı Pretty Powerful'u yazar. Bobbi Brown Kozmetik New York Broome Street Academy ile iş birliği yapmaya başlar.
Bobbi Brown Kozmetik kadınlar ve genç kızlar için yeni global yardımlaşma girişimi Pretty Powerful Kampanyasını başlatır.
Safilo işbirliği ile Bobbi Brown Göz Aksesuarları - güneş ve okuma gözlükleri - lanse edilir. Bobbi sekizinci kitabı Everything Eyes'ı yazar ve Yahoo Güzellik'in Genel Yayın Yönetmeni olur.
#PrettyPowerful
Kadınları ve genç kızları eğitim ile güçlendiren ve hiç bir şekilde kar gütmeyen Pretty Powerful Kampanyası Bobbi Brown tarafından 2013'te başlatıldı. Dünya Kadınlar Günü'nde lanse edilen Pretty Powerful Kampanyası'nın mesajı makyajdan ötedir; makyaj tüm bu yardımlaşma hareketini bir araya getiren çatıyı oluşturur.
#PrettyPowerful
Kadınları ve genç kızları eğitim ile güçlendiren ve hiç bir şekilde kar gütmeyen Pretty Powerful Kampanyası Bobbi Brown tarafından 2013'te başlatıldı. Dünya Kadınlar Günü'nde lanse edilen Pretty Powerful Kampanyası'nın mesajı makyajdan ötedir; makyaj tüm bu yardımlaşma hareketini bir araya getiren çatıyı oluşturur.
Kampanya nasıl işliyor?
Her yıl Bobbi Brown Kozmetik sınırlı sayıdaki Pretty Powerful ürünlerini lanse ediyor ve bu ürünlerin satışından elde edilen gelirin tamamı ile dünyanın her yerinden çeşitli sosyal eşitsizlik ve sorunlarla mücadele eden kadınlara yardım ediyor.
PARTNERLERİMİZ
Pretty Powerful Kampanyası altında Bobbi Brown Kozmetik, kadınların hayat kalitelerini arttırmak için aynı fikirde birleşen Girl Rising, Broome Street Academy gibi organizasyonlarla işbirliği yapıyor.
GIRL RISING
Girl Rising basit ve kritik bir gerçeği savunuyor: genç kızları eğitmek güç egemenliğini kırabilir. Şimdiye kadar dünyada milyonlarca genç kız erkekler kadar eğitim alabilmek için engellerle mücadele ediyor. Girl Rising hareketinin kalbinde Academy Ödüllü Richard E.'nin yönettiği ve kendi ismini verdiği filmi yatıyor. Robbins dünyayı gezerek binbir zorlukla mücadele eden dokuz unutulmaz genç kızın hayat öyküsünü ve hayallerine ulaşmak için gösterdikleri azmi anlatıyor.
BROOME STREET ACADEMY
The Broom Street Academy New York Soho'daki ücretsiz halk okuludur, öğrencilere zorunlu eğitimi veren, liseye ve sonrasına hazırlayan bir kurumdur. Evsiz ya da yetiştirme yurdunda büyüyen özel teşviğe ihtiyacı olan çocuklara öncelik verir.
Bobbi der ki; "Bobbi Brown markası ; taze, canlı ve modern güzelliğin diğer adı olmadan önce , New York'ta makyaj artistleri için doğal görünümlü makyaj kültürünü yarattı. "Bruce Weber, Bridgette Lacombe ve Patrick Demarchelier gibi fotoğraf sanatçılarıyla çalışırken cilt cilt gibi, dudaklar dudak gibi görünmeliydi. Maske gibi görünen bir makyajdan öte var olanı güzelleştirmek gerekiyordu.".
Bobbi için herşey cildini rahat hissetme isteği ile başladı. Bobbi diyorki ; "Ben gençken tıpkı o zamanların popüler modelleri gibi daha uzun, zayıf ve sarışın olmak isterdim.'Love Story' filmi aktristlerinden Ali McGraw'ı siyah saçları ve neredeyse belirsiz makyajıyla gördüğüm an onu çok beğendim. Makyaj stilim de böyle doğmuş oldu.". Makyaj artistiğini Boston'da Emerson College'da geliştirdikten sonra Bobbi profesyonel bir makyaj artisti olarak çalışmak üzere New York'a gitti.
Bobbi on ruj rengini 1991'de New York Bergdorf Goodman'da lanse ettiğinde anında başarıya ulaştı. İlk gününde 100 adet ruj sattı - bu ilk ayda satmayı beklediği toplam adetti. Lansmandan sadece 4 yıl sonra Bobbi Brown Kozmetik Estée Lauder Şirketleri'ne satıldı ama hala markanın tüm kontrolü Bobbi'deydi.
Doğal görünüm tutkusuyla Bobbi çok fazla ve doğal olmayan makyajın hep uzağında durdu. "Seksenlerdeydik ve makyaj beyaz cilt, kırmızı dudaklar ve kontürlü yanaklardan oluşuyordu ve bu bana güzel gelmiyordu." diyor Bobbi. Doğal renk olmamasından sıkılan Bobbi kendi renklerini yaratmaya karar verdi. Bir kimyagerle çalışarak Brown Lip Color'ı geliştirdi: "dudak gibi görünen hatta daha da güzelleştiren ruj" ve onu dokuz renk daha takip etti.
Markanın kuruluşundan 20 yıl sonra Bobbi kadınların makyaj stillerini ve kendilerini nasıl gördüklerini vurgulamaya devam etti. 2010'da Bobbi "tüm kadınlar makyajsız da güzel görünürler, ama doğru makyajla güzelliklerini güçlendirebilirler" düşüncesinden ilham alarak Pretty Powerful kampanyasını başlattı. Bu kampanyanın reklamlarında hayatın içinden gerçek kadınlar vardı. 2013'te Bobbi kadınlar ve genç kızlar için global ve kâr gütmeyen bir yardımlaşma organizasyonu olan Pretty Powerful Kampanyası'nı lanse etti ve kadınları ve genç kızları eğiterek güçlendirmeyi hedefledi.
Bugün, Bobbi Brown Kozmetik bir kadın tarafından yaratılan ilk makyaj artisti markasıdır. Marka 60'dan fazla ülkede varlığını sürdürür ve Bergdorf Goodman, Neiman Marcus, Saks Fifth Avenue, Bloomingdale's, QVC, Sephora, Macy's, Lane Crawford, Harrods, Selfridges, Brown Thomas, Harvey Nichols, Isetan, Takashimaya, Le Bon Marche ve Douglas gibi exclusice katlı mağazalarda ve 75'den fazla markaya ait mağazada satışa sunulur.
Emerson College'den sahne makyajı diploması alan Bobbi, profesyonel bir makyaj artisti olarak çalışmak üzere New York'a gider.
Bobbi, ilk editoryal çekimini Glamour ile gerçekleştirir.
Bobbi, ilk Vogue kapağı çekimi için ünlü fotoğrafçı Patrick Demarchelier ve süper model Naomi Campbell ile bir araya gelir.
Bir kimyager ile yaptığı çalışmalar sonucunda Bobbi, 10 adet rahatlıkla kullanılabilir ruj rengini yaratır.
The Bobbi Brown'un ikonik ruj serisi, New York City'deki Bergdorf Goodman'da tanıtılır. İlk ayda 100 adet ruj satmayı hedefleyen Bobbi,
ilk günden 100 adetin tamamını tüketir.
Bobbi, eşsiz sarı bazlı Foundation Stick lansmanı ile makyaj algısını kelimenin tam anlamıyla değiştirir.
Bobbi, cildi kusursuz makyaj uygulamasına hazırlamak için tasarladığı Cilt Bakım Serisi'ni lanse eder. Bobbi güzellik imparatorluğunu Estee Lauder Şirketleri'ne satar.
Bobbi internet sitesi bobbibrowncosmetics.com'u kurar.
Bobbi ilk kitabı olan Bobbi Brown Beauty'i yazar. 100.000'in üzerinde satan kitap, New York Times Çok Satanlar Listesi'nde ilk sıralara yerleşir.
Bobbi, ikinci kitabı olan Bobbi Brown Teenage Beauty'i yayınlar ve New York Times Çok Satanlar Listesi'nde edindiği yeri sağlamlaştırır.
Bobbi, Bobbi Brown Cosmetics'in 10. yılını kutlar. Dress for Success ile yıllık ortaklıklar kurar.
Bobbi üçüncü kitabı Bobbi Brown Beauty Evolution ile New York Times Çok Satanlar Listesi'nde yerini garantiler.
Bobbi'nin popüler Bronze Shimmer Brick'i serinin kalıcı bir parçası olur ve diğer tonlar da kısa bir süre sonra onu izler. Bugün, dünyanın herhangi bir yerinde her dakika bir adet Shimmer Brick satılıyor.
Bobbi; makyaj artistleri eğitimi ve editoryal çekimler de yapılan markanın kendine ait ilk mağazası "The Studio"yu Montclair NJ'de açar. Bobbi'nin dördüncü kitabı Bobbi Brown Living Beauty çıkar ve New York Times Çok Satanlar Listesi'nde yerini alır.
Bobbi'nin beşinci kitabı Bobbi Brown Makeup Manual anında çok satanlar arasında yerini alır.
Bobbi, Başkan Barack Obama ve Başkan Yardımcısı Joe Biden'in göreve başlama törenine katılır ve Dr. Jill Biden'in makyajını yapar.
Pretty Powerful, "gerçek" kadınların önce-sonra fotoğraflarından oluşan kampanya başlar. Bobbi Başkan Obama tarafından Ticaret Politikası ve Müzakereler Danışmanı (ACTPN) seçilir. Bobbi altıncı kitabı Beauty Rules'u yazar ve genç kadınların en güvenli halleriyle görünüp hissetmeleri için güzellik sırlarını açıklar.
Bobbi Brown Kozmetik 1 Numarada makeup artist brand founded by a woman— celebrates its 20th anniversary. Bobbi’s new online magazine-meets-blog, “EverythingBobbi.com” launches.
Bobbi yedinci kitabı Pretty Powerful'u yazar. Bobbi Brown Kozmetik New York Broome Street Academy ile iş birliği yapmaya başlar.
Bobbi Brown Kozmetik kadınlar ve genç kızlar için yeni global yardımlaşma girişimi Pretty Powerful Kampanyasını başlatır.
Safilo işbirliği ile Bobbi Brown Göz Aksesuarları - güneş ve okuma gözlükleri - lanse edilir. Bobbi sekizinci kitabı Everything Eyes'ı yazar ve Yahoo Güzellik'in Genel Yayın Yönetmeni olur.
Emerson College'den sahne makyajı diploması alan Bobbi, profesyonel bir makyaj artisti olarak çalışmak üzere New York'a gider.
Bobbi, ilk editoryal çekimini Glamour ile gerçekleştirir.
Bobbi, ilk Vogue kapağı çekimi için ünlü fotoğrafçı Patrick Demarchelier ve süper model Naomi Campbell ile bir araya gelir.
Bir kimyager ile yaptığı çalışmalar sonucunda Bobbi, 10 adet rahatlıkla kullanılabilir ruj rengini yaratır.
The Bobbi Brown'un ikonik ruj serisi, New York City'deki Bergdorf Goodman'da tanıtılır. İlk ayda 100 adet ruj satmayı hedefleyen Bobbi,
ilk günden 100 adetin tamamını tüketir.
Bobbi, eşsiz sarı bazlı Foundation Stick lansmanı ile makyaj algısını kelimenin tam anlamıyla değiştirir.
Bobbi, cildi kusursuz makyaj uygulamasına hazırlamak için tasarladığı Cilt Bakım Serisi'ni lanse eder. Bobbi güzellik imparatorluğunu Estee Lauder Şirketleri'ne satar.
Bobbi internet sitesi bobbibrowncosmetics.com'u kurar.
Bobbi ilk kitabı olan Bobbi Brown Beauty'i yazar. 100.000'in üzerinde satan kitap, New York Times Çok Satanlar Listesi'nde ilk sıralara yerleşir.
Bobbi, ikinci kitabı olan Bobbi Brown Teenage Beauty'i yayınlar ve New York Times Çok Satanlar Listesi'nde edindiği yeri sağlamlaştırır.
Bobbi, Bobbi Brown Cosmetics'in 10. yılını kutlar. Dress for Success ile yıllık ortaklıklar kurar.
Bobbi üçüncü kitabı Bobbi Brown Beauty Evolution ile New York Times Çok Satanlar Listesi'nde yerini garantiler.
Bobbi'nin popüler Bronze Shimmer Brick'i serinin kalıcı bir parçası olur ve diğer tonlar da kısa bir süre sonra onu izler. Bugün, dünyanın herhangi bir yerinde her dakika bir adet Shimmer Brick satılıyor.
Bobbi; makyaj artistleri eğitimi ve editoryal çekimler de yapılan markanın kendine ait ilk mağazası "The Studio"yu Montclair NJ'de açar. Bobbi'nin dördüncü kitabı Bobbi Brown Living Beauty çıkar ve New York Times Çok Satanlar Listesi'nde yerini alır.
Bobbi'nin beşinci kitabı Bobbi Brown Makeup Manual anında çok satanlar arasında yerini alır.
Bobbi, Başkan Barack Obama ve Başkan Yardımcısı Joe Biden'in göreve başlama törenine katılır ve Dr. Jill Biden'in makyajını yapar.
Pretty Powerful, "gerçek" kadınların önce-sonra fotoğraflarından oluşan kampanya başlar. Bobbi Başkan Obama tarafından Ticaret Politikası ve Müzakereler Danışmanı (ACTPN) seçilir. Bobbi altıncı kitabı Beauty Rules'u yazar ve genç kadınların en güvenli halleriyle görünüp hissetmeleri için güzellik sırlarını açıklar.
Bobbi Brown Kozmetik 1 Numarada makeup artist brand founded by a woman— celebrates its 20th anniversary. Bobbi’s new online magazine-meets-blog, “EverythingBobbi.com” launches.
Bobbi yedinci kitabı Pretty Powerful'u yazar. Bobbi Brown Kozmetik New York Broome Street Academy ile iş birliği yapmaya başlar.
Bobbi Brown Kozmetik kadınlar ve genç kızlar için yeni global yardımlaşma girişimi Pretty Powerful Kampanyasını başlatır.
Safilo işbirliği ile Bobbi Brown Göz Aksesuarları - güneş ve okuma gözlükleri - lanse edilir. Bobbi sekizinci kitabı Everything Eyes'ı yazar ve Yahoo Güzellik'in Genel Yayın Yönetmeni olur.
#PrettyPowerful
Kadınları ve genç kızları eğitim ile güçlendiren ve hiç bir şekilde kar gütmeyen Pretty Powerful Kampanyası Bobbi Brown tarafından 2013'te başlatıldı. Dünya Kadınlar Günü'nde lanse edilen Pretty Powerful Kampanyası'nın mesajı makyajdan ötedir; makyaj tüm bu yardımlaşma hareketini bir araya getiren çatıyı oluşturur.
#PrettyPowerful
Kadınları ve genç kızları eğitim ile güçlendiren ve hiç bir şekilde kar gütmeyen Pretty Powerful Kampanyası Bobbi Brown tarafından 2013'te başlatıldı. Dünya Kadınlar Günü'nde lanse edilen Pretty Powerful Kampanyası'nın mesajı makyajdan ötedir; makyaj tüm bu yardımlaşma hareketini bir araya getiren çatıyı oluşturur.
Kampanya nasıl işliyor?
Her yıl Bobbi Brown Kozmetik sınırlı sayıdaki Pretty Powerful ürünlerini lanse ediyor ve bu ürünlerin satışından elde edilen gelirin tamamı ile dünyanın her yerinden çeşitli sosyal eşitsizlik ve sorunlarla mücadele eden kadınlara yardım ediyor.
PARTNERLERİMİZ
Pretty Powerful Kampanyası altında Bobbi Brown Kozmetik, kadınların hayat kalitelerini arttırmak için aynı fikirde birleşen Girl Rising, Broome Street Academy gibi organizasyonlarla işbirliği yapıyor.
GIRL RISING
Girl Rising basit ve kritik bir gerçeği savunuyor: genç kızları eğitmek güç egemenliğini kırabilir. Şimdiye kadar dünyada milyonlarca genç kız erkekler kadar eğitim alabilmek için engellerle mücadele ediyor. Girl Rising hareketinin kalbinde Academy Ödüllü Richard E.'nin yönettiği ve kendi ismini verdiği filmi yatıyor. Robbins dünyayı gezerek binbir zorlukla mücadele eden dokuz unutulmaz genç kızın hayat öyküsünü ve hayallerine ulaşmak için gösterdikleri azmi anlatıyor.
BROOME STREET ACADEMY
The Broom Street Academy New York Soho'daki ücretsiz halk okuludur, öğrencilere zorunlu eğitimi veren, liseye ve sonrasına hazırlayan bir kurumdur. Evsiz ya da yetiştirme yurdunda büyüyen özel teşviğe ihtiyacı olan çocuklara öncelik verir.